deletedmom211 benim bebegim ilk zamanlar sutumu indiremiyordu bende sürekli sağıyordum 2 saatde bir aynı zamanda bebegimi emziriyordum tam karni doymuyo diye biberonlada veriyodum o şekilde yani cnm önce çocuğunu doyur emsin sonra stok yaparsın baktin karni tok goguslerim doldu ozaman sag