Hanımlar yenidoğan bebeğime Philips response biberon emziği almıştım özelliği bebek emmeden akmıyor süt. Meme reddi yapmasın diye ama bebeğim erken doğdu biraz ve çok zorlanıyor bir saatte anca içiyor. Bizle alakalı bi durum mu kullananlar memnun mu? Normal akış verdiğimde hızlıca bitiriyor vermek istemiyorum ama bir saat de sütü içirmek de işkence gibi oluyo uyku saati kaçıyo