Bebegim bugün tam bir aylık ve bir süredir gaz sancısı sebebiyle ve doktor önermesiyle biogaia gaz damlasını kullanıyoruz ama sanki kullanmaya basladıgımızdan beri ıkınma şiddeti arttı gibi hissediyorum. Siz de bu sorunu yaşadınız mı yardımcı olabilir misiniz