Benim ilk bebeğim olduğu için ben hep sakladım, böyle yüzü net çıkanları da buzdolabının kapağına yapıştırmıştım. Bi tanıdık geldi “çok ayıp bunları buraya mı takıyorsun” dedi. Yani nesi ayıp anlamadım bebeğin yüzü sonuçta , bi de biz gurbette yaşıyoruz öyle aşırı gelen giden yok. Siz ne yaptınız usg görüntülerini ?