momandboy6 Dokuzuncu ayda neye bakılıyor tam olarak, aşı var mı bu ay içinde? Bana bu ayın başında gel demişlerdi ama ben tam dokuzuncu ayımıza girmeyi bekliyorum bir hafta sonra o da.
sarilokumumm momandboy6 aşı var 9.ayda ama hangisi hatırlamıyorum çünkü şehir dışına çıkmıştım orada yaptırmıştık
asimesila momandboy6 9 ayda yapıldı kızamık sonra 1 yaşına geldi herkese 1 yaşında yapılıyor sordum eee sonuç 1 yaşında tekrar yapalım dedi yaptırmadan tabiki aynı aşıyı üst üste
berfn momandboy6 9. ayda asi yk normalde ama kizamik vakalari artttigi icin exstra ekleme yapmslar ama 1 yasnda o asi tekrar yapiorlar sagllk ocagndaki hemsire tamamen sizin kararnz yapip yapmamak demsti asi kartinda yk cnku bz cok kararsz kalnca bize kendi cocklarn oldugunu ve yapmadklarini soylediler bizdr yapmadk 1 yasnda yaptirirz ztn
sarilokumumm sarilokumumm olabilir tek aşı zaten benim rahmetli kardeşim ameliyat olmuştu apar topar gitmiştik ayarlanmıştı işyerinden bir tanıdığı sağlık ocağına gidip direk yaptırmıştık aşı kartına da yazmamıştı sisteme işledim demişti tam hatırlamıyorum ama kızamıktı sanırım
Betulsark Normalde yok 1 yaşında var kızamık aşısını ama 9 aya çekmişler ama sağlık ocağı gerek yok bir yaşında yapalım dedi riski olsaydı yapardık dedi kızamık aşısıydı
momandboy6 Betulsark 12.ayda da var diye gösteriyor aşı takvimi o zaman yapacaklarsa buna ne gerek var ki bilemedim yaptırsam mı
momandboy6 sarilokumumm Başınız sağ olsun çok üzüldüm Allah sabır versin sizlere 🙏 Evet kızamıkmış dokuzuncu ayda olan.
momandboy6 asimesila Aynen aynı aşıyı üst üste yaptırmaya ne gerek var. Başka kontroller de oluyor değil mi bu ayda kan demir değerlerine bakılıyor sanırım
momandboy6 berfn Yani kendi çocuğuna bile yaptırmadıysa mantıklı olan da bir yaşında yaptırmak aynı aşıymış sonuçta
asimesila momandboy6 aynen öyle deneme tahtası değil 9 da yap 1 de yap ne güzel yaptırmam dedim başka aile hekimine aldım kendimizi
deski momandboy6 9.ay aşı takvimine kkk eklendi kış ayına denk geldiği için doktorumuz yaptırmayı önerdi
ElisaMom_ momandboy6 9. Ayda aşı var yanlış bilmiyorsam 3 lu karmaydi aşıdan önce kan değerlerine baktirmaniz lazım bide yumurta alerjisi varmı ona göre yapıyorlar aşıyı