Selamlar, bizim kiz doğdugundan beri ilk aylar mama artı emzirmeyle dort aylık oldu. Son bir aydirda sadece mama yiyor. Zayif bir cocuk. Ilk dogdugunda optipro ile guzel kilo aldı ama inanilmaz gaz yapti sonra comforta gectik o da gaz yaptı. Daha sonra uc aylık olana kadar golden goat kullandık gazı baya baya azaldı. Ama bizim kız kilo almamaya devam ettiği için keci sutunu birakip şimdi de hipp organik kullanıyoruz bu ay :)) her cocukta ve cocugun bagirsak gelisimine gore mama değişiyor. Bizim kızımız mamayla bile alması gereken kiloyu sınırda aldı. En iyi kiloyu sma optipro ile aldı ama dedigim gibi o da gaz yapti mesela. Suan hipp daha az gaz yapıyor. Bence en sağlıklısı golden goat ama dedigim kriterlere göre mamanın yarayıp yaramamasına göre mama denemek gerekiyor.