Arkadaşlar iyi günler.10 ay 18 günlük bebeğim var 6.ayından beri geceleri uyumuyor ilk 6 ay güzeldi uykuları.doktor ayrılık kaygısı diyor ama emin değilim benim gibi olan var mı çözüm bulabildiniz mi ? Ayrılık kaygısıysa nasıl başa çıkabilirim bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim