Bebegım 6 bucuk aylık emıyor hıc bıberon kullnmadık daha once suyuda kasıkla yada bardakla ıcırıyorum chıcconun alıstırma bardagnı aldım ıcmeyı ıstıyor sureklı agzında oynuyor ısırıyor falan ama cekemıyor bı kere yaptı bıdaha yapamadı bu ıkıncı gunumuz acaba ne zaman ögrenır 😏