meyra9 Kızlar selam. Oğlum 7 aylık geçen kontrolde kalbinde üfürüm olduğunu ve kardiyolojiye götürmemiz gerektiğini söyledi doktor, doğduğunda da vardı ama geçmişti, tekrar duyuldu üfürüm acaba korkulacak bir şey var mı? Başına gelen var mı?