Vallahş ben alıştırma bardağı aldım içmedi, biberonla verdim içmedi bi kaç sefer enjektörile verdim zor oluyor, normal bardakla veriyorum artık, dökülüyor ama üzerini değiştiriyorum sonra, zaten çok vermiyorum anne sütü aldığı için, ağzını çalkalamalık ek gıda tadım sonrası..