Kizlar benimde bebegim haftaya 6 aylik olucak ek gidaya yavastan basladik ancak 3gundur ne yazikki goguslerim resmen sunduu emiyor cekiyor sonra basliyo sinirlenip aglamaya buzluktan sut cikariyorum iciyor doymuyor sut azalmis gitmis belli napmak lazim cok panik oldum cok üzülüyorum bitiyor ememicek diye