Oğluşum yarin tam 5 aylik olacak inşaallah. Bu zamana kadar 2-3 kere kahkaha ile güldü gibi oldu. Biraz gülsün diye ugrasiyorum ama sırıtmaktan oteye cok az gidebildik 😂 sizinkiler nelere guluyor? Belki ayni seylere gulme ihtimalleri vardir da deneriz diye dedim 😁😁