Beni doğum yaptıran doktorda böyle bir durum yaşadığı için rapor vermemişti bana.daha önce sıkıntı yaşadık denetliyolar demişti. Başka doktordan rapor almıştım parça parça 10 ar gün şeklinde.ama benim iş yeri kurumsal olduğu için böyle sorun çıkarmadılar.hatta ben çıkış almak istediğimde bile ücretsiz izin verelim,sonra gel part falan çalış çıkış alma demişti sorumlumuz saolsun.kac defa hayırlı olsun dedi,ins rapor parasin işine yaramistir dedi Allah razı olsun.sizinki vicdansız çıkmış.soylemezseniz sorun değil ama nerde calisiyosunuz.eger şartları çok çok iyi değilse çıkış alsanız bebeğiniz biraz buyuyunce başka iş baksaniz.ben olsam bu olaydan sonra müdürle tartisir cikarim sanırım.ne hakla doktorumu sikayet ettiniz bu benim yasal hakkım derdim