sydnrdgn bende saglıkcıyım. Ve karnımdayken verdigim vitaminin sütten gecmesinde bir problem yok + bebek benim vitaminlerimi alıyor eger ben herseyi yiyip yeterince vitamin alamıyorsam zaten onada banada pek bi yarar saglamıyor ki dogumdan hemen sonra kadın dogum doktorumla konustuk zaten yani ben size sadece önerimi sundum yapıp yapmamanız size kalmıs birsey saygı duyuyorum