Merhaba ben doğumdan itibaren depo prove iğne kullanıyorum 3 aylık suan 3. İğneyi vurduracam bebeğim 7 aylık 40. Günde iğne olmustum söyle bir sorum var ben bu iğneyi vurulurken ilk başta kanamam vardı ve baya devam etti sonra ikinci iğneyi oldum iğnenin bitmesine günler varken kanamam oldu adet gibi suan 3. İğneyi olucam ama bu sefer kanamam yok bu iğneyi kullanıp adet görmeyen var mı