Babanneniz sizi ürkütmemek için gelişmez demiştir bencede lohusayken daha derin uyuyabilirsiniz doğumun ve bebeğin verdiği yorgunlukla uyku halinde bebeğinize istemsiz zarar verebilirsini diye bu tarz bi söylemde bulunmuştur. Ki çokta haklı bende kızımı yanımda yatırmıştım yüzüne yorganı çekmişim istemsizce eşimin uykusu hafif olmasa kötü sonuçlar doğabilirdi