bestetnc Selam herkese bebeğim 1 aylık oldu emerken sürekli ağlıyor sebebini anlayamıyorum bazen tazyikli geliyor sütüm bu nedenle sağım yapıp öyle emziriyorum ama fayda etmedi sizlerde böyledir durum yaşadınız mı ? Tavsiyelerinizi almak isterim.
zk1611 bestetnc gazı vardır belki sütünüzün olduğuna eminseniz eğer benimkide akşam vakti ağlar memede sütüm yetmiyor oluyor