Merhaba bebeğim 5,5 aylık çoklu besin alerjisi var, bu zamana kadar mama kullanmadım ama artık arada takviye olarak mama da kullanmak istiyorum tam doymadığını düşündüğüm için, önerileriniz var mı genelde özel mamaların tadı güzel olmuyor, fikre ihtiyacım var 🐣