H12345 şöyle kızım 4-5 aylıkken gözünde kayma vardı, küçüklük fotoğraflarının birkaçında belli oluyor hatta. Araştırınca yenidoğanlarda bunun normal olduğunu, büyüdükçe düzeleceğini öğrendim. İlk göz muayenesi için götürdüğümüz doktor ise kaymadan dolayı direk bize gözlük önerdi. Sonra ben çocuk doktorunda kontrole götürünce sorduğumda çocuk doktoru dq normal olduğunu, o dönemde gözlüğe gerek olmadığını, zamanla düzeleceğini söylemişti. Öyle de oldu çok şükür. Ama sizde durum farklı, küçükken olsaydı muhakkak farkederdiniz. Bir de uzun süre ekrana baktıktan sonra oluyor diyorsunuz. Bence geciktirmeden bir başka doktorun daha bakması iyi olur. Şu an gözlükle çözülebilecek bir durumsa ilerlediğinde düzeltmek daha zor olabilir