Deletedmom_100 Kızlar 7 8 yıl dereceli lens kullandım son kontrolde artık gözlerim pert duruma gelmiş astigmat çıktı ve aldığım 3 lenste çöpe gitti takılmıyor aşırı derece de batma yapıyor ne önerirsiniz gözlükle durmaktan o kadar bunaldımki hiç bana göre değil
Minel-inannesi Deletedmom_100 bu cizdirme denen operasyonu yaptirabilirsiniz belki doktorunuz uygun gorurse ve maddiyatini karsilayabilcekseniz. Diger turlu gozlukten baska alternatif yok. Titanyum sapli gozlukler hafif oluyo gozluk kullanmaya mecbursaniz.
denizdefneosman Deletedmom_100 bende lens kullanıyorum 10 yıla yakındır da kullanıyorum benimde arada feci batıyor. Doktora gidiyorum Bi sıkıntı olmadığını söyledi ama işte batınca çok kötü gerçekten
pasaklisinkukuli Deletedmom_100 @littleflower kızkar marka önemli astignatlı lenste eşimle benim kulkandığım lens var cok iyi batma falan yapmıyor tek sıkıntı yatarkrn bişey okurken bulanıyor çünkü lensin odagı kayıyor genel lens sıkıntısıdır bu
Mefeannesi @Deletedmom_100 bende yıllardır kullanıyorum bazen felaket batıyo lensle alakalı bir durum değil yani
Deletedmom_100 Mefeannesi yok bebeğim benimde batardıda bu böyle birşey değil astigmattan beri asla takamıyorum batması bir yana dursun girmiyor gözüme kayıyor içinden
denizdefneosman Deletedmom_100 astigmatlı kullanıyorum ben. Ya o gözün yorulmasın ve kurumasına bağlı batması. Damarlarınma çok oluyor ama
littleflower Ya benim astigmat var lens takmak istiyorum deli gibi ama doktor pek yanaşmıyor. Gözlük takmaktan nefret ediyorum güzelliğim soldu bu gözlük yüzünden 🥲 astigmat olup lens takanlar aydınlatsın bizii
denizdefneosman littleflower ben kullanıyorum 10 yılı geçiyor. Önceden bende gözlük takmaktan nefret ederdim ama lenste bir süre sonra gözde ciddi damarlanma yapıyor. Ben gözümü çok yoruyorum tabi o da olabilir
Deletedmom_100 pasaklisinkukuli astigmatlı gözler için mi canım bu? Birde ne kadar kullanabiliyorsun acaba ? Ben genelde freshlook alırdım 3 ay götürürdü beni
littleflower pasaklisinkukuli bana hep lens takamazsin diyorlar neden öyle diyorlar acaba bilmiyorum çok zormuş falan , öyle mi gerçekten ?
littleflower denizdefneosman doktor bana akşamları gözlük tak gözün dinlensin demişti , bir kere lens yazdırdım inatla ama alamadım
Melikeeeqq Bende de astigmat var senelerdir lens kullanıyorum neden batma yapıyor tam olarak anlamadım
denizdefneosman littleflower ben bazı günler sadece gözlük takıyorum dinleniyor gözüm iyi oluyor. Malesef gözlerimiz bozuk. Eski güzel gören günleri mi çok isterdim