1 yasına girecek yarın nerden öğrendiğini biliyorum onlarla ayrı konuşucam ama kaç gündür canımı sıkıyor bu durum ben öğretmeyin dedikçe melek gibi olan kızıma vurmayı öğrettiler ben eline peçete vermedikçe onlar aman ağlamasın diye peçeteyi parçalamayı öğrettiler sorun değil hepsiyle başa çıkabilirim ama çocuğum bu vurma alışkanlığını unutur mu ya da tamamen huy edinir mi en çok bundan korkuyorum babasına da bana da hatta dışarda ki cocuklara bile hep bi vurma eğilimi içerisinde cinnet geçiriyorum sinirim kızıma değil öğretene beni yok sayıyor resmen söylediklerimi hiç dinlemiyor aksine bu vurmayı öğretenleri örnek alıyor bi kaç kere gördü tabi çoğunda uyardım ama sanırım iş işten geçmiş çocuğuma tek bakıyorum ve bu hırçınlığı vurma eğilimi beni tahmin edersiniz ki çok zorluyor gün içinde unutturmak adına ne yapabilirim eski halini özlüyorum ya çok sakin uslu bebekti elbette ayına göre huy da değiştiriyor ama başa çıkamıyorum beni çok zorluyor