Sakın beni yanlış anlamayın ben bebeğimi 7-8. Ayına kadar hiç sallamadım karşı da değildim ama uyuyordu kendi kendine koyduğum da uyku saatleri de hep düzenliydi hiç sallama ihtiyacı duymadan uyutuyordum mama içerken uyuya kalıyordu yada ama o aydan sonra uyumaz oldu mecbur sallama ihtiyacı duydum ondan sonra da öyle devam etti . Şimdi 15 aylık sayılır son iki-3 aydır yeni bişey geliştirdim şu fatıma annecinizin ninnisi var ya onu açıp yanına uzanıp uyumasını bekliyorum uyku saatlerinde on dk ya dalmıs oluyor