Ya kızım daha 4 aylık oyuncaklarıyla çıngıraklarıyla o kadar ilgili değil ama annemlerde muhabbet kuşu var bayılıyor ona o da buna konuşuyor hareketler yapıyor ben de tam tersi hayvanlardan çok korkuyorum ya eve alsam mı diye düşündüm ama nasıl bakcam aşamıyorum sanki napcak bana el kadar hayvan ama napim işte olmuyor kızım ben gibi olsun istemiyorum ama bilemiyorum korkumu aşabilir miyim acaba almalı mıyım kızıma iyi gelir mi😊