Neslihanefil Kizlar 2 buçuk aylık kizim var ne kadar süre arayla emzirmek gerek gündüzleri siz ne kadar sürede emziriyorsunuz sadece emziriyorum??
Sevgi1 Neslihanefil küçük daha emzir bnce benimki 9 aylık 2_3 saatte bir emiyo küçükken daha sık emiyordu şimdi azaldı büyüdükçe
Cinarinmelek_annesi07 Neslihanefil ilk once kucagina alip sakinlestir sonra emzir aglarken bqzen almayabilir benim oglum oyle aglarjwn almiyor sakinleştiriyorum oy le alıyor
Neslihanefil Cinarinmelek_annesi07 bende bu zamana kadar hep verdim her istediğinde bu gun çok avladı susturamadım kayınvalidemi çagirdim artık oda sürekli emzirme sindiremiyodur o yüzden agliyo şişmiş midesi dedi kararsız kaldım
Neslihanefil Cinarinmelek_annesi07 zaten öyle yapıyorum ama dögşerek emiyo Bazen sonrada geri çikarıyo
Neslihanefil YankiArin emince sussa aglaması devam ediyor endişeleniyorum bazen öyle normal aglakta degil yırtıyo kendini
Ygtek Neslihanefil 4 aylık 1 1 bucuk saatte bir emziriyorum gündüz. Gecede 3 4 saatte birdi ama şuan 1 saatte bir yine emiyor
Kumru_ Ygtek Benim oğlum bir buçuk aylık ama 3 saatte bir emiyor sıkıntı olur mu acaba veriyorum almiyor
tossikannesi İki saate bir ben veriyorum. Vermesem üç saat bile duruyor. Kilo alımı çok iyi biraz iri hatta sadece emerek. Anlamadım. Her bebeğin saat aralığı emiş süresi farklı demek ki her annenin sütüde farklı sanırım doyuruculuk anlamında ben onu anladım
Melike09 Benim kizimda iki aylik ve çok emiyordu. Gaz ve hazımsızlık olmuş karnı çok şişti dr ara ver öyle emzir dedi. Gaz sorunu boyle çözdük. Daha rahat uyuyor. Şimdide bir buçuk iki saati geçirmiyorum. Gece kendi uyanıyor zaten.
Feminel Neslihanefil benimde 2 aylık kızım var gündüz 2 saati geçirmiyorum ama gece o ne zaman isterse o zaman veriyorum
Ozanesma Neslihanefil ben de sadece emziriyorum. Benimki de 2,5 aylık. Gündüz daha kısa uyuyor. Ne zaman istese emziriyorum. Gece de 2 kez uyanıyor, o zamanda birinde sağılmış sütümü veriyoruz; diğerinde emziriyorum.
Kumru_ Ygtek önceleri çok güzel ediyordu yatim saat boyunca ve iki saatte bir emiyordu son günlerde en fazla 10 dk emiyor o da çok zorlarsam 😣