Kızlar bebeğim 3. Ayında suan yatakta da uyuyor ama çok çabuk uyanıyor ve kıvranıyor orda gazdan dolayı galiba neyse biz puseti evin içinde de kullanıyoruz arabaya takılan lar var ya onlar neyse işte onda daha iyi uyuyor gazını çıkarıyor da uzun bıraktığımız için zararlı mı acaba o yüzden korkuyorum çok koymuyorum Bi zarari var mıdır bilen var mi