Merhaba kızlar, kayınvalidem bebeğime joie kubbie anne yanı beşik almış. Ama bende aldığım için çok kullanamadım 3 ay anca kullandım tertemiz. E bebekte 4.700 ben 3.000TL ye vereceğim. Yeniden farksız. Yer Çekmeköy-ümraniye. İsteyene kargo da yapabilirim.
Görsel ekleyemedim nasıl oluyor?