Kızım 4 ay 23 günlük ve tam 4.ayını doldurduktan sonra gaz sorunumuz tam bitti derken aşırı şiddetli gaz sorunu oluşmaya başladı yeniden. Gece de uyumuyor bu yüzden. Düşünüyorum sürekli yediğim farklı bişey de yok.en son eşimin aklına geldi 4.aydan itibaren sağlık ocağının verdiği Demir ilacını kullanıyoruz ve evet tam olarak bu ilacı kullanmaya başladığından beri sorunlarımız olmaya başladı. Biraz araştırdım bu ilaçların içerisinde paraben bile varmış. Sizce bu ilaç gaz yapar mı? Ben bugün vermemeye karar verdim ve çöpe attım. Doktora da sordum zaten büyük ölçüde anne sütü karşılıyor demiri dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?