TubaEgee Arkadaşlar 18 aylık bebeğim var 10 aylık oldugu zaman adet oldum 4,5 ay adet oldum ama şu son 3 aydır adet olmuyorum böyle bişe yaşayan varmı gebelik yok
Buket57 TubaEgee bende doğumdan 7 ay sonra ilk adetimi oldum ikinci olmadı bi türlü düzensizlik normal mi bende bilmiyorum 🤦♀️
Mrt06 TubaEgee benım4.ay gelmeye başlamıştı ılk ıkı ay düzensiz geldi sonra gününde devam etti bi görünün istersenız
120720 TubaEgee Bir doktora gözükmenizde fayda var bence. Ben böyle sorun yaşamadım 40 günlükken adet olmuştum sonrada hep günü gününe devam etti. Bazı insanlar çok geç oluyor falan ama sonradan tekrar kesilmesi garip biraz
Buket57 TubaEgee geceleri emiyor benim kızım canım,yavaştan onuda bırakacak gibi ek gıdaya geçince mama filan istememeye başladı☺️ hala olmadım adet ağrısı vuruyor ama gelen giden yok bekliyoruz.
Britneyspears 6.ayda olmuştum Önceden 5 gün yoğun bir şekildeydi şimdi ise 3 gün sürüyor ve az miktarda 🤷🏼♀️