9 ay 10 günlüğüz 3 gündür hasta kızım iştah sıfır yemiyor bogazı kızarmış dedi antibiyotik calpol verdi ama sıkıntı şu ki bunları içmiyor içiremiyorum agızını kitliyor üfürüyor kusuyor şırınga ile de denedim olmadı ne yapmam gerek kızlar
Birde yani ek gıda da yemiyor 1 2 tatlı kaşığı alıyor gerisi yok hastalandıktan sonra oldu ya formül mama içiyor ama bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz