Kızlar normalde kullandığımız bir kan ilaciydi oğlum hastalandı bir ay antibiyotik tedavisi gördü derken bıraktık geçen gün yeni aldık tekrar başladım,normalde 10 damla kullanıyordum doktor 18 ver deyince öyle verdim iki gün sonra kabız oldu oğlum şuan bir haftadır kabız ondan mı acaba yaa 8 aylığız bu arada,yani anlamadığım önceden kabız yapmayan şey şimdi yapar mı yeni aldım acaba içeriği falan mı değişti ya da damla sayısı çok olunca mi böyle oldu kafam çok karıştı