Kızlar durumlar nasıl sizde biz 2 ay 14 gunluguz. Kizim 5.400 55 cm di 2 ay7gunlukken (37+0 2870 doğdu 2500 le hastaneden ciktik kilosu bizce cok iyi suan) agu gugu yapmaya başladı ama her zaman değil arada bir çıkarıyor ses daha çok dinlerken heyecanlanıyor ve takip ediyor ben odadan gidince ağlıyor kucak çok istiyor gezelim evde sürekli diyor sanki sonra doğduğundan beri 11 den gece 2 ye kadar uykuya geçişte zorlanıyoruz başlarda çok çok gazlı bi bebekti şuan daha az minimum seviyede gün içinde az uyuyor kaka yapana kadar ikinip sıkılıyor tüm gün birde 2 3 gündür ağlama tutturdu hanım herseye Bi ağlıyor nedense garip geliyor ağlayan Bi bebek değildi çünkü gazliyken bile sadece ikiniyordu surekli sizinkiler nasıl aynımı merak ettim 😇