Busegr abimin kızı var şuan 5 yaşında hala kullanıyorlar. Boyu yaşıtlarına göre uzun olmasına rağmen. Yani zaten çok çok uzun vadede kullanılır gözüyle bakmamak lazım. 0-36 ay olanlar falan var ya. Hem adac testine uygun olmuyorlar. Hemde pek güvenli değillermiş. Almadan önce çok mağaza çok marka araştırdık. Cybex ve besafe arasında kalmıştık ama yğkseklik yatış vs besafe daha iyi oldu. Oğlum da uzun boylu ve kilolu bi bebek. Gittiği yere kadar kullanırız büyüyünce diğer modelden alırız diyerek aldık zaten.