minisannesii ne için kullandığınızı bilmeden diye yazmışım yorumda bir de “sorunlarımız geri dönüyor demişsiniz” öyle çok sorunla uğraşıyoruz ki raporlu ilaçlı mamalarda öyle problemli ki içmedikleri zaman da aç kalmaları yüzünden yada alerjileri tutmaları yüzünden kahroldum gözümde canlandı o yüzden o yorumu yazdım tabi durumunuz çok zor hepimizin zor problemli çocuk yadırgamak istemedim üslubum yanlış gelmiş olabilir kırmak istemedim asla🙏🏻 Allah kolaylık versin inşallah