Arkadaşlar merhaba bebeğim 9 aylık kan damlasini her verdiğimde boğuluyor sanırım tadını sevmediği için mi yoksa başka bir şey mi çözemedim icirmem de gerekiyor başına gelen var mı bu durum boğuluyor resmen görseniz panik oluyoruz napabilirim bana fikir verir misiniz