mimnice feyzas bizi arayan olmadı sağlık ocağında ebemiz var aşı kartına sonraki tarihi yazıyor gelirken yapılcakları söylüyor ona göre o tarihte gidiyoruz öncesinde hiç aramadılar 🥺 normalde aramaları mı lazım bilmiyordum
Esrakadirerva feyzas şikayet edin ne demek bakmamak ya işlerini de doğru düzgün yapmayacaklarsa ne diye orda oturuyorlar
alparslan1_ feyzas çok ilgili bizim sağlık ocağındaki ebe. Genelde aşı kartına yazar önceden ve arar haber verir de. Ama size tavsiyem çok takılmayın 6. Ay son aşı sonra 1 yaşında var bir daha. O yüzden bu aşıyı hallederseniz aramasalarda bi daha yaşındayken gideceksiniz😃
zumra13- Şikayet edin tabiki bizimkilerde arıyor yoksa unutabiliriz tarihi zaten gün gelince onlarkn sistemine düşüyor aramaları gerekiyor tabi yoksa işleri ne
Bilge_Alparslan feyzas evet arıyorlar kuzum hatta bizim sağlıkocagındakiler 1 gün önceden arayıp haber veriyor aramazlarsa cezası var
Hilal9 Arıyotlar 30 dk önce 6 ay aşısını geciktirdğimiz için aradılar hatta ama havale geçirdipi için bi kaç gün daha uzattık süreyi sonra olacagız
alpinanneesi feyzas ben ebeyim aile sağlığı elamanın sizi aramak görevi eğer aşı günü kaçarsa atlarsa hem maaş kesintisi oluyor hemde dilekçe yazması gerek neden yapmadığına dair
A_12ynr feyzas aynen bir gün önceden ararlar çünkü bazen grip gibi hastalık olabiliyo kırgın olabiliyor bilgi almak için iyimi aşıya gelebilirmi diye hastayken erteleniyor
asrinhatasi feyzas hemşiremiz her aşıda diğer aşı için gün yazar aşı kartına kendi ajandasına da not alır. Hatta o günden 1 gün önce mesaj atar aşı için bekliyorum diye. Bir ara memlekete aldırmıştım kaydımızı ordaki hemşire de mesaj atmıştı.
Kepekekmegi feyzas aşı için gittiğimde aşı kartının üzerine sonraki gideceğim tarihi yazıyor ve gitmeden önce ne yapmam gerektiğini vs yazıyor eğer günü grldiğinde gitmediysem arıyorlar
BE2020 Oğlum şu an 3 yaşında bu zamana kadar önceden arayıp bilgi verdiler hatta 4 yaş aşısı olucak dediler önceden size bilgi vericez dediler.
Mtzzeynep feyzas 1,5yaşında kağıda da yazıyor olurda unutulursa arıyor hala hemşiremiz hatta kendi telefonundan.
Sevvl feyzas İstanbul’daki arardı ama bende Elazığ’da aranmadım kaç kere ben gittim 9. Ay aşısı için, istanbulda’ki hemşiremiz bebekler nasıl diye mesaj bile atardı emmeleri yemeleri sürekli, biraz işini sevmek ile alakalı sanırım
Elayberosmom Sevvl aaa sizi happymomdan tanıyorum moderatordunuz orda. Nasılsınız? Elazığ’da mi yaşıyorsunuz hala size bir şey sormak isterim sorun olmazsa☺️
Emine_elis feyzas bugün 9 aylık aşı olcz cuma günü aradı müsaitsen getir dedi bnde işim olduğunu pazartesi geleblcğmi söyledim o şekilde. Karta yazıyor ztn ne zmn olduğunu 1 gün öncede arıyor aşı var die
duruguzel feyzas aşıyı takip etmek onların görevi. Haber verilmezse cezası var onlara. İlk aşısı için doktorum telaşlı aramıştı beni sanırım sistemde eski numaram varmış ulaşamamış. Aşı günün geçmeden gel hemen bugün dedi alelacele.
Mree feyzas beni hiç aramadılar her gittiğimiz aşı günü bir sonraki aşı takvimini ayarladık sonrasında da tekrar arama yapmadılar