Beyza- Merhaba anneler eşimin görevi nedeniyle doğudayız ve oğlumu sünnet yaptırmak istiyorum Diyarbakır ve Batman için öneriniz varsa memnun kaldığınız dr klininik vs yardımcı olursanız çok sevinirim
arsentopik Beyza- valla ben sünnetçide yaptım… çok araştırdım herkeste tecrübleri doğrultusunda sünnetışer hekımlerden daha iyi diyince yaptırıverdim şüküt çokta memnun kaldım bugun 10. Günü