Admsavalanli Kizlar merhaba Bebegim bu gun 3 aylik oldu.kendi kendine sinirlenip bagiriyor ciglik atiyor.alninda damari bile cikti nasil bagiriyorsa.aglamiyor bagiriyor ciglik gibi.basina gelen varmi lutfen cevap verin
tuba2323 Admsavalanli Bir yerde okumuştum. Eğer bebeğiniz ağlamıyor bir sıkıntısı yoksa bağırıyorsa enerjisini atmak için bunu yapıyormuş. Ya minik insancılkşarın da enerjisi var 😀
tugcecet Admsavalanli benim bebeğimde 4 aylık acayip çığlık atıyor ama keyifsiz değil kucağıma alınca duruyo oturmak istiyor 😂😂
yigittaha Admsavalanli bizdede vardı kendini keşfetmesi artık çevreye merak salmasindan eğer görünen yada anladığım bı hastalik huzursuzluk yoksa normal bizde yaşadık sonra o bagirmalar yerini gulmelere sesli ses cukarislara bırakıyor
Admsavalanli tuba2323 canim sanki ayaga kalmak istiyor.iki buklum oluyor.kafasini nasil kaldiriyorsa sanki durup gezicek.kendine guc verip kaldiriyor