pnarrzeyn bizimde çok çok kuru şimdi 2 ay aşısından geliyorum doktorum egzamqdan şüpelendi şampuansız kuru su ile yıka bir süre dedi, kıyafetlerinde deterjan kokusu bırakmama çalış yıkadıktan sonra ekstıra sadece suyla tekrar durulat dedi bide pantenol önerdi vücüdu güzel nemlendiriyormuş. Arada da 1 çay kaşığı kaynamış soğumuş su ver cildi susuz dedi.