Gulkubra Merhaba hanımlar bebeğim 8ocakta tam 7aylık oldu ancak hala 0-6aylık avent emzik kullanıyor. Bir büyüğünü verince öğürüyor itiyor. Bu sorunu yaşamış olan var mı ? ne zaman kabul eder sorun olur mu nasıl alıştırırım yardımcı olabilir misiniz
deski Gulkubra biz de 8 aylık olduk büyüğü hala almıyor uykuya geçerken kullanıyoruz sadece gece beşiğine falan onu koyuyorum yavaş yavaş kabullenmeye başladı ama hala uyurken küçüğü istiyor 😄