Herkese çok teşekkür ediyorum sormak istediğim emzirme atletiydi ama lohusa kafası , uykusuzlukz kucakta bebe sabahın köründe yazınca sütyen yazmışım mazur görün.🙏 Sorma nedenim göğsüm büyük mastit falan yapmaz değil mi. Şimdiye kadar normal atletlerden ikitane üst üste giyip birisni Sporcu büstiyeri gibi göğüs altına sıkıştırıp diğerini normal atlet olarak kullanıyordum ama dediğim gibi belim çok üşüyor artık. Emzirme atleti de sıkar mastit olurum diye de korkuyorum açıkcası