kucuksevgilim Nezahataydn 6 ay 3 günlük bebeğim 6. aya 1 hafta kala başladım o da tadım sebze bitti meyve tadımına geçicem sonra tarifler çorbalara geçicem ne zaman tam anlamıyla iyi yer bende merak ediyorum 2,3 çay kaşığı kadar şuan
Ozlem_20 kucuksevgilim sebze olarak neler verdiniz meyve olarak neler vericeksiz biz 7 aylık olucaz bir aydır tadım sürecindeyiz neler tattırcam daha bilmşyorum ve bu tadım süreci ne zamana kadar devam ediyo bizim yediklerimizden ne zaman yiyecekler bizim yiyiceklerden vermeye korkuyorum sonradan ya tattırmadığım birşey olursa alerji çıkarsa falan diye nasıl ilerliyor bu süreç acaba yardıöcı olursanız sevinirim😊
deski Bize doktorumuz 6.aydan itibaren 3 öğün liste verdi ama ben o ay hiç zorlamadım küçük küçük deneyip tattırdım şu an 8 aylık 3 öğün yine ama zorlamıyorum her hekim farklı yaklaşıyor sanırım
kucuksevgilim Ozlem_20 doktor bilgilendirdi onun dışında instagram da behunec diye bi hesap var orda ki kız tam istediğim gibi benim gibi ilerledi bakabilsen aynı