Ygtek Doraveduru siz yine de sağın bence bebeğinizle bol bol ten teması kurun tahin pekmez yiyin bolca insallah gelir.
Doraveduru reyhanturhan tamamen gitmemiş çok azalmis bende gitti diye korkmuştum emmek istemiyorlardi süt gelmeyince Benim zaten ikiz mama veriyordum sütü ise şifa niyetine 30cc falan içiyorlardı ama bugün iki gogsumden toplam 25 CC çıktı