Çocuğum 48 günlük. Sab simplex kullanıyorduk ama mahvetti. Daha fazla ıkındı, hep ağlama modundaydı. Sonra ilacı 2 günlüğüne bıraktım. İlaçsız daha iyiydi. İki gün sonra nurse harveys aldım sımdı bunu kullanmaya basladım. Sanki biraz daha iyi gibi bu marka. Siz neler düşünüyorsunuz ?