beyazel ameliyattan sonra bi 6 ay kadar çok yağlı yemedim kızartma yemedim, atak yapan şeylerden az miktar yedim. vücudun alışma süreci için, sonrasında dikkat ederek tüketmeye başladım önemli olan küçük porsiyonlar. Hiç bir rahatsızlık yaşamadım, 4 sene oldu :) bu sabah 2 tane haşlanmış yumurta yedim ve bi an bile düşünmeden :) artık tabiki her şeyi yiyorum 🤲🏻 çeken bilir 🚬 tam 6 sene çektim safrayı, ameliyatımı o dönem çalıştığım hastanede ansızın yaptım yeter artık dedim. Evlenicektim ve stres olduğumda bile atak başlıyordu, bu şartlarda evlenemem dedim ve hamileyken devam etseydi hayatım kayardı kesin, ileriyi düşündüm ve yaptım. Yarım saat sürmüştür artık çerez gibi ameliyat zaten kapalı yapıyorlar