Kızlar bunu yaşayan varmı dpktora sormakta aklıma gelmemişti 2 yıl ama hala aklıma geliyor neden olmuştu bir problem mi oldu diye
36 haftada kanmayla başladı ama ilk Nisan gibi sonra regl kanaması gibi ped koyup gittim hastaneye sonra işte doktor elle muayne vs derken yatış verdi doğum oldu ama 5/4.5 kez 5.6 kez yanlış olmasn elle temizlediler içini ama doğumdan daha çok can acıtıyor
Başına gelen varmı acaba bebeğin eşimi ayrıldı diye düşündüm