birannebirkizbebek benim bebeğim de üç gün kaldı ama ben ne misafiri dusundum ne baska şeyi , her iki üç saate sağım yaptım , hastaneye de günde iki kez gittim yine de sağmayı bırakmadım , yani hem sağmayıp hem de sütüm azaldı diye üzülmeyin, misafir var dıye sağmamakta bahane gibi, baska oda mı yok