Balbademmmmm 2,5 yaşında gece uyuttum yatırdım hiç bi şey yoktu sabah bu şekilde bunun bi açıklaması var mı ??
kiminoykusubu_ Balbademmmmm O bir tür mantar hastalığı. Çoğunlukla kendiliğinden geçiyor. Geçmezse bir cildiyeye götürün
Mysmrtfrt Balbademmmmm tinea nigra adında bir çeşit mantar hastalığı. Kendiliğinden geçmezse mutlaka doktora götürün. Geçmiş olsun bebişe
queenmom_ Balbademmmmm mantar hastalığı genelde 2 günde geçer geçmezse doktora götürün kişisel temizliğine dikkat edin terli ıslak kıyafetler üzerinde uzun süre durmasın tekrarlamaz bir daha
Nehirrella Resmi göremedim ama kız kardeşime olmuştu kına gbi geçti kendiliğinden. Bu bebiş olduğu için bi gösterin isterseniz