Ben lahana vs denememistim hiç. Sadece hemşireye sordum aile hekimimizin, bı leğene kaynar su koy sıcak onun buharına eğil, üstüne de çarşaf at dedi. Onun buharinda göğsüm yumuşadı. Az bişey yumuşayınca süt zaten akmaya basladi kendiliğinden. Sonra kendim elimle sagdim. Çok canım yandı ama sağmak zorundaydım. Ben ateş vs olmadım ama sadece göğsüm şişti ve felaket canım yandı. Öyle öyle geçirdim. Dustayken de yukarıdan aşağı masajlar yaptım sürekli. Buradan belki okuyan olur eğer yaşarsa fikir olsun dedim