Merhaba anneler hava makinasi kullanıp memnun kaldığınız ve önerebiliceginiz marka varmi. Kaliteli duzgun bisi olsun istiyorum hem 13 aylik kizim hemde yetişkinlerin kullanabileceği model olsun istiyorum. Bakıyorum daha cok omron marka oneriyorlar birde sarjli olsun isterim 🙈🌸