Merhaba annisler. Ben bittim ben tükendim ben yoruldum.. Allah uzun ömür versin 9 ayına az kalan bir kızım var. Ama resmen ömür törpüsü. Zaten uyku işle arası yoktu ama artık tamamen ipler koptu. Kaçta yatarsa yatsın, gündüz az uyusun çok uyusun illaki geceleri kalkıyor. Ama öyle emmeye değil resmen oyun oynamaya yada ağlamaya kalkıyor. Mesela bugün 23.30 da yattı 02.00 geri kalktı emzirdim olmadı mama yaptım olmadı salladım olmadı ve şuan saat 06 Ama hala uykuya direniyor. Uyku gözlerinden akıyor ama yok yani uyumuyor. Bu bi süredir böyle. Ya gece hiç uyumaz yada 1 2 saat uyur uyanır sabaha kadar. Gündüz de öyle çok bi uykusu yok sadece sabah 2 saat uyur geri kalan uykuları hep yarım saat veya 45 dk. Bu ikinci çocuğum ilkinde hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Bitki çayı falan versem olur mu ki acaba ?uyku düzenlerini zi yazar mısınız gece gündüz kaçta yatıp kalkıyor bebisleriniz.